Monday, March 03, 2008

Vårmånaden mars er kommen!
Vår månaden mars er kommen og sola skin frå ein klar blå himmel:) Påska nærma seg fort å det er fortsatt mykje som skal gjerast før den tid. I dag har eg levert eit arbeidskarv i KRL om Det Norske Misjonsforbund og byrja på ein ny oppgåve. Denne oppgåve er ei didaktisk matematikkoppgåve om sannsynsrekning. I kveld kjem pappa på middag hos oss. I morga må eg gjere ferdig matteoppgåve før eg skal i bursdagsbesøk til Isac Andre som blir 4 år:) Kvelden har vi nest siste øvinga før NM. Onsdag skal eg vere vika i barnehagen også skal vi ha siste øving før NM. Torsdag skal eg også vere vikar i tilegg må eg pakke og gjere alt klart til Trondheimstur g NM. Fredag morgon sett vi oss på bussen med nasa mot Trondheimby og NM konsert i Olavskvarteret!Nærvane står i høggir! Etter ei aktiv helg i Trondheim starta neste veke med to dagar med matematikkforelesning i Volda og innleveringar av dei siste oppgåvene før påske!
På onsdsag startar eg på min lange, men velfortjente påskeferie:) Dei første dagane har eg viet min tid til Lisa & Jan Ivar og satsar på at eg skal møte opp i det nye huset med gummihanskar og vaskebøtte:) Ellers blir det påskerevy, bursdagsselskap og hyttetur på meg i påsken! Håper alle har det bra og at dokke får ei fin påskefeiring!

Utsikta frå uteplassen vår!

1 comment:

Åse Katrin said...

Hektisk med deg også! Godt at det ikke bare er meg. Lykke til på NM! Hyttetur ja.. Det må vi får til en helg vi også.. :) Liker ikke snøen som har kommet, å jeg har blitt syk igjen.. :( Så nå hiver jeg i meg c-vitaminer og drugs i den stor gullmedaljen. Har ikke tid til å bli syk nå :) GLAD I DEG VENNEN!! STOOR KLEM!